Lediga jobb som Orderadministratör i Landskrona

Se lediga jobb som Orderadministratör i Landskrona. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Landskrona som finns hos arbetsgivaren.

Produktionsadministratör Dagtid

Om tjänsten Vi söker en noggrann och effektiv produktionsadministratör med god organisatorisk förmåga för att hantera administrativa uppgifter inom produktionsmiljön. Du bör ha erfarenhet av att arbeta med olika datasystem (gärna SAP) och vara van vid att koordinera och följa upp produktionsflödet. I rollen ingår att registrera materialcertifikat där du dokumenterar och arkiverar information om materialets egenskaper och ursprung. Framöver kommer ... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker en noggrann och effektiv produktionsadministratör med god organisatorisk förmåga för att hantera administrativa uppgifter inom produktionsmiljön. Du bör ha erfarenhet av att arbeta med olika datasystem (gärna SAP) och vara van vid att koordinera och följa upp produktionsflödet.

I rollen ingår att registrera materialcertifikat där du dokumenterar och arkiverar information om materialets egenskaper och ursprung. Framöver kommer man även få hjälpa till med inköp och rapportering. Det är meriterande om du har erfarenhet av ritningsläsning och tidigare erfarenheter av material certifikat.



Start: Omgående start
Dagtid: 07.00-15.45 (med flex)
Tjänsten är ett heltids uppdrag minst fram tills årsskiftet.



Din profil
Som person ser vi gärna att dina styrkor är flexibel, självständig, strukturerad och kvalitetsmedveten. Att tidvis arbeta under tidspress inga problem för dig.

Krav:
Officepaketet – framför allt Excel
God engelska och svenska i tal och skrift
Vana av arbete i affärssystem
God administrativ förmåga

Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar men kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven.

Välkommen med din ansökan idag!


Om Ikett Personalpartner AB
Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb.

Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän.

Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund.

På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot.

Hos oss får du:
Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund.
Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen.
Möjlighet till utveckling.

Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs.

Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001.

För mer information och nyheter, följ oss gärna på:
Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner
LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as Visa mindre

Produktionsadministratör Landskrona

Ansök    Maj 26    Manpower AB    Orderadministratör
Vi på Manpower söker nu en produktionsadministratör som vill vara en del av ett inspirerande team. Du kommer att stödja produktionen genom att hantera administrativa uppgifter och säkerställa att allt löper smidigt. Start 9juni Om rollen Huvuduppgiften i denna roll är att registrera materialcertifikat och koppla dem till rätt order. Dessutom kommer du att stödja övrig produktion med beställningar och inköp samt sammanställa rapporter. Uppdraget är i Lan... Visa mer
Vi på Manpower söker nu en produktionsadministratör som vill vara en del av ett inspirerande team. Du kommer att stödja produktionen genom att hantera administrativa uppgifter och säkerställa att allt löper smidigt.

Start 9juni

Om rollen

Huvuduppgiften i denna roll är att registrera materialcertifikat och koppla dem till rätt order. Dessutom kommer du att stödja övrig produktion med beställningar och inköp samt sammanställa rapporter. Uppdraget är i Landskrona och är tidsbestämt (preliminärt 3-6 månader), men kan komma att förlängas under perioden.

Din profil

För att passa i rollen som produktionsadministratör behöver du ha kunskaper i:

* Engelska och svenska i både tal och skrift.
* Officepaket, framför allt i Excel.
* Affärssystem

Meriterande är det om du har erfarenhet från:

* SAP, gärna med inriktning materialcertifikats hantering.
* Ritningsläsning

Vi söker en noggrann och självgående person som är flexibel och stresstålig. Du är strukturerad och kan hantera flera uppgifter samtidigt, vilket gör dig till en värdefull tillgång för vårt team

Om Manpower

Manpower är Sveriges största rekryterings- och bemanningsföretag med ett brett nätverk av arbetsgivare över hela landet. Genom vårt omfattande lokala och globala kontaktnät kan vi erbjuda ett stort utbud av spännande jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt.

Oavsett om du söker heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna, får du som konsult hos oss en personlig konsultchef som stödjer dig i din utveckling och tillsammans med dig arbetar för att du ska nå dina mål.



Ansökan

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Cecilia Lindgren via e-post: [email protected]. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Visa mindre

Sommarjobb | Administratör till kundtjänst

Är du en ansvarsfull och noggrann person som är på jakt efter ett roligt jobb i sommar? Nu söker vi på SST NET efter en administratör till vår kundtjänstavdelning. Som en del av vårt team kommer du att assistera kundtjänstavdelningen med diverse administrativa uppgifter. Det kan exempelvis innebära hantering av ordrar i vårt system samt registrering av onlinebeställningar. Placering för tjänsten är på vårt huvudkontor i centrala Landskrona. Kort om tjän... Visa mer
Är du en ansvarsfull och noggrann person som är på jakt efter ett roligt jobb i sommar? Nu söker vi på SST NET efter en administratör till vår kundtjänstavdelning.
Som en del av vårt team kommer du att assistera kundtjänstavdelningen med diverse administrativa uppgifter. Det kan exempelvis innebära hantering av ordrar i vårt system samt registrering av onlinebeställningar. Placering för tjänsten är på vårt huvudkontor i centrala Landskrona.


Kort om tjänsten
Timanställning på heltid, 100%
Sommarjobb juni, juli och augusti
Arbetstid måndag-fredag, kl. 8-17



Krav för tjänsten
Tillgänglig 2 juni-29 augusti
Avslutad gymnasieutbildning



Meriterande
Erfarenhet av administrativt arbete, gärna från kundtjänst


Vem är du?
För att kunna bli en del av vårt team ser vi gärna att du är strukturerad i ditt arbete samt tar ansvar för att slutföra dina arbetsuppgifter. Vidare strävar du efter att balansera noggrannhet med effektivitet. Vi ser gärna att du har en god arbetsmoral samt är duktiga på att hålla tider.


Vilka är vi?
Sedan starten av vårt moderbolag Svensk Säkerhetstjänst (SST) år 1956, har vår värdegrund kunnat sammanfattas av att ”frihet är att slippa oroa sig”. SST NET är dotterbolag till SST och är mobiloperatören som frigör din tid. SST NET riktar in sig på telekommunikation och säkerhetstjänster samt hårdvara via vårt systerbolag SST LISA.


Din ansökan
Välkommen att skicka in din ansökan till oss för att ta chansen att bli en del av vårt team. Vi rekryterar löpande, så vänta inte med din ansökan, då vi planerar att tillsätta tjänsten under maj månad.
Har du frågor och funderingar om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig Nicole Svensson på [email protected] eller 073-177 19 13.
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Order Execution Coordinator

At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals, and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a real impact to our communities and society. Bring your passion, bring your energy, and be part of a global team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Great Innovation You will be working wi... Visa mer
At Hitachi Energy our purpose is advancing a sustainable energy future for all. We bring power to our homes, schools, hospitals, and factories. Join us and work with fantastic people, while learning and developing yourself on projects that have a real impact to our communities and society. Bring your passion, bring your energy, and be part of a global team that appreciates a simple truth: Diversity + Collaboration = Great Innovation
You will be working with Cooling systems products for standard projects. We are looking for an eager engineer and problem solver who realizes collaboration is the key for success. You will be part of a team where we work together to deliver upgrades and new functionality to existing equipment. The work consists of collaboration in project teams with members from all over the world. Many assignments consist of a customer site visit to implement and verify the solutions we design, which means there is ample opportunity for global collaboration. The office is located in Landskrona, Sweden.
Your responsibilities
You will be implementing solutions for order execution and order registration
Your responsibility includes production planning in order handling
Collaborating with a broader team of like-minded co-workers and experts to give the best results to our customers
Handling customers is the most important task for this role.
You will be involved in project management and coordination with a team
Living Hitachi Energy Core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business

Your background
It is?beneficial if?you have previously worked with order execution
Required knowledge in engineering, planning, order execution with a sales background
It is advantageous if you have previous experience in project management with SAP or equivalent
Equally important is your inner drive, and ability to get things done. For us, that means that you are a driven problem solver who eagerly takes on new tasks and enjoys the challenges of engineering
Required strong communication skills in English, competency in Swedish is also necessary

More about us
We welcome your application until the 31st of January, 2023. Applications will be reviewed on an ongoing basis and the position can be filled in a shorter timeline.
Recruiting Manager - Peter Nilsson, [email protected] will be happy to answer your questions regarding this position.?Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen:?Erik Grahn, +46 107 38 68 71; Ledarna:?Christer Fridlund, +46?107-38?29?12. All other questions should be directed to Talent Acquisition Partner – Michael Blomberg, [email protected]
Hitachi Energy is a global technology leader that is advancing a sustainable energy future for all. We serve customers in the utility, industry and infrastructure sectors with innovative solutions and services across the value chain. Together with customers and partners, we pioneer technologies and enable the digital transformation required to accelerate the energy transition towards a carbon-neutral future. We are advancing the world’s energy system to become more sustainable, flexible, and secure whilst balancing social, environmental, and economic value. Hitachi Energy has a proven track record and unparalleled installed base in more than 140 countries. Headquartered in Switzerland, we employ around 40,000 people in 90 countries and generate business volumes of approximately $10 billion USD. www.hitachienergy.com Visa mindre